2013年12月7日 星期六

回家

... I will be home for Christmas ...
Phil - The Groundhog (五米畫作)

 ... I will be home for Christmas ...

I'm dreaming tonight
Of a place I love
Even more than I usually do
And although I know
It's a long road back
I promise you.

I'll be home for Christmas
You can count on me
Please have snow and mistletoe
And presents on the tree.

Christmas Eve will find me
Where the love light gleams
I'll be home for Christmas
If only in my dreams.

這是我最喜歡的聖誕歌曲,  

唱的人真情流露,  總讓我感動.


5 則留言:

  1. 歌詞感動之外
    更感動的是妳怎能天天一圖都震到我內心裡頭去!

    回覆刪除
  2. 我也喜歡這首聖誕歌曲.
    Groundhog終於可以回家囉! 哈哈..
    建議下次可把歌曲影片貼上來.

    回覆刪除
  3. 不論多遙遠

    都要回家.......真的是這樣



    回覆刪除
    回覆
    1. 我很聳

      這首歌居然沒聽過..... 我家不過聖誕節 我也參加平安夜 哈哈

      小姐姐找歌真的超認真 給你拍拍手

      今年聖誕節充滿歌聲喔

      刪除
    2. 是不參加平安夜活動

      任何節慶 我依樣10點多上床睡

      日日是好日 尋常過啦

      刪除